جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۵۶
کد خبر: ۶۷۰۴۱
|
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۰
مژده شهردار منطقه 22 برای ساکنان قطب تفریحی تفرجی پایتخت؛

هر محله منطقه 22 ؛ یک سوله مدیریت بحران، یک سالن ورزشی مسقف

با احداث سوله های ورزشی و سالنهای مسقف در هر یک از محله های منطقه 22، ساکنان این منطقه پیش از تکمیل این محدوده از پایتخت، می توانند از امکانات فراهم شده در آنها استفاده کنند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، این خبر در جلسه حسین مرادی شهردار منطقه و همکارانش در معاونتهای مختلف و نواحی 4 گانه با دبیران شورایاری های محله ها و از سوی شهردار این منطقه اعلام شد.

حسین مرادی در این جلسه گفت: « اعتبارات لازم برای به سرانجام رساندن پروژه های فرامنطقه ای در سالهای گذشته جذب شده و امسال رسیدگی به محله ها را در دستور کار قرار دادیم. بر این اساس تامین سرانه های ورزشی در محله های 9 گانه در اولویت قرار گرفته و سعی داریم در محله هایی که سالن ورزشی مسقف ندارند، دست کم یک سالن احداث و راه اندازی کنیم. 6 محله از محله های منطقه 22 فاقد سالن ورزشی اند که ما احداث این فضاها را در این 6 محله منطقه بزودی آغاز خواهیم کرد. در این زمینه در محله هایی که بدون سوله مدیریت بحران هستند نیز سوله بحران ایجاد می شود. »

وی با یادآوری اینکه اکنون تاکید شهرداری بر تکمیل و اتمام پروژه های نیمه تمام است، افزود: « همواره سعی کرده ایم در کنار اجرای پروژه های فرا منطقه ای، به ثمر رساندن پروژه های محلی را نیز در اولویت داشته باشیم. »


برچسب ها: منطقه 22
نظر شما